Indywidualnie podchodzimy do każdej naprawy i do każdego klienta zapewniając najwyższą jakość naszych usług. Nasze działanie w sektorze serwisu opiera się na maksymalnym zaangażowaniu całego zespołu w każdą naprawę.
Jak działa serwis Inverto?
1. Zgłoszenie naprawy.
2. Wysyłka urządzenia do naprawy.
3. Diagnoza oraz wycena naprawy wraz z ofertą naprawy.
4. Naprawa urządzenia.
5. Testy każdego urządzenia.
6. Gwarancja na wykonaną naprawę.
7. Wysyłka urządzenia do klienta.
8. Satysfakcja z poziomu i jakości naprawy.
Sprawnie przeprowadzona naprawa to dla nas najwyższy priorytet, a zadowolenie klienta motywuje nas do dalszego rozwoju.
Do każdej naprawy podchodzimy indywidualnie i dla każdego urządzenia określamy:
1. Stopień zużycia urządzenia,
2. Ekonomię naprawy,
3. Dostępność podzespołów,
4. Wybór najlepszych podzespołów na rynku,
5. Czas naprawy,
6. Możliwość alternatywnej podmiany urządzenia.
Na bieżąco przekazujemy klientom informację o przebiegu naprawy i przewidywalnym czasie jej zakończenia.
Posiadamy własny system serwisowy w którym:
- wszystkie naprawiane urządzenia są rejestrowane, dzięki czemu wśród napraw panuje ład, chronologia i porządek,
- rejestrujemy wszystkie usterki każdego urządzenia,
- posiadamy pełna historię wymienionych elementów,
- dajemy dostęp klientowi , w celu weryfikacji przebiegu prac jego urządzenia,
- dla wszystkich serwisowanych urządzeń jest pełna baza zaleceń naprawczych i okresowych przeglądów,