serwis - inwerto

Indywidualnie podchodzimy do każdej naprawy i do każdego klienta zapewniając najwyższą jakość naszych usług. Nasze działanie w sektorze serwisu opiera się na maksymalnym zaangażowaniu całego zespołu w każdą naprawę.

Jak działa serwis Inverto?
1. Zgłoszenie naprawy.
2. Wysyłka urządzenia do naprawy.
3. Diagnoza oraz wycena naprawy wraz z ofertą naprawy.
4. Naprawa urządzenia.
5. Testy każdego urządzenia.
6. Gwarancja na wykonaną naprawę.
7. Wysyłka urządzenia do klienta.
8. Satysfakcja z poziomu i jakości naprawy.

Sprawnie przeprowadzona naprawa to dla nas najwyższy priorytet, a zadowolenie klienta motywuje nas do dalszego rozwoju.

Do każdej naprawy podchodzimy indywidualnie i dla każdego urządzenia określamy:

1.      Stopień zużycia urządzenia,

2.      Ekonomię naprawy,

3.      Dostępność podzespołów,

4.      Wybór najlepszych podzespołów na rynku,

5.      Czas naprawy,

6.      Możliwość alternatywnej podmiany urządzenia.


Na bieżąco przekazujemy klientom informację o przebiegu naprawy i przewidywalnym czasie jej zakończenia.
Posiadamy własny system serwisowy w którym:

- wszystkie naprawiane urządzenia są rejestrowane, dzięki czemu wśród napraw panuje ład, chronologia i porządek,

- rejestrujemy wszystkie usterki każdego urządzenia, 

- posiadamy pełna historię wymienionych elementów,

- dajemy dostęp klientowi , w celu weryfikacji przebiegu prac jego urządzenia,

- dla wszystkich serwisowanych urządzeń jest pełna baza zaleceń naprawczych i okresowych przeglądów,